It is currently Sun 18 Nov, 2018 13:38

Forum lockedPost a reply Page 2 of 2   [ 22 posts ]
Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: va fan
PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 19:17 
newkid

Jävla töntar som dissar att jag lägger ut videos på min son som presterar mkt bra. Fattar ej detta.

Profile  

Post subject: Re: va fan
PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 19:43 
medlem

SatanPain wrote:
Jävla töntar som dissar att jag lägger ut videos på min son som presterar mkt bra. Fattar ej detta.

Det är väll ingen som dissar dig??
Själv tycker jag att din son är rikitgt grym som kan spela så avancerade låtar!!
Det dom tycker är konstigt är ju bara att du startar en ny tråd varje gång du lägger ut något. Dom vill att du postar det i en befintlig Youtube tråd som finns i allmänt delen av forumet.

Member of offical fanclubs.
Jesterhead.com = In Flames.
Metclub.com = Metallica.

Profile  

PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 19:48 
medlem

SatanPain wrote:

Vet inte var jag ska börja. Har du sett vad tråden har för namn? Vet du hur många trådar du skapat om din son? Skicka allt i samma tråd för det första och vad meningen var med tråden "MiniMustaine på Metallica" förstår jag inte.

Att intresset för din son inte är så stort är väl upp till var och en. Om någon annan som har barn här på forumet skapade nya trådar och la ut klipp när sonen/dottern spelade trummor, dansade, sjöng eller vad nu än talangen är, skulle du titta på varje klipp och bara berömma hela tiden? Jag tror inte det.

Att du kallar honom MiniMustaine och postar i ett Metallicaforum är ju ren humor :)

Profile  

PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 20:08 
newkid

PatrikB wrote:
SatanPain wrote:

Det är väll ingen som dissar dig??
Själv tycker jag att din son är rikitgt grym som kan spela så avancerade låtar!!
Det dom tycker är konstigt är ju bara att du startar en ny tråd varje gång du lägger ut något. Dom vill att du postar det i en befintlig Youtube tråd som finns i allmänt delen av forumet.

jaha,,, om är det verkligen det som är problemet??? då ber jag om ursäkt

Profile  

PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 20:13 
newkid

Dzright wrote:
SatanPain wrote:

Vet inte var jag ska börja. Har du sett vad tråden har för namn? Vet du hur många trådar du skapat om din son? Skicka allt i samma tråd för det första och vad meningen var med tråden "MiniMustaine på Metallica" förstår jag inte.

Att intresset för din son inte är så stort är väl upp till var och en. Om någon annan som har barn här på forumet skapade nya trådar och la ut klipp när sonen/dottern spelade trummor, dansade, sjöng eller vad nu än talangen är, skulle du titta på varje klipp och bara berömma hela tiden? Jag tror inte det.

Att du kallar honom MiniMustaine och postar i ett Metallicaforum är ju ren humor :)

ATT jag kallart honom minimustaine är just för att han älskar Dave Mustaine,,,tycker du verkligen det är så konstigt att jag då kallar en 10 åring för det?????? Jag ber om ursäkt att jag ej har lagt allt i en enda tråd,, men det har med min okunskap om detta att göra och där skall jag bli bättre. Men att du tycker minimustaine är ren humor förstår jag ej.

Profile  

PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 20:25 
medlem

SatanPain wrote:
ATT jag kallart honom minimustaine är just för att han älskar Dave Mustaine,,,tycker du verkligen det är så konstigt att jag då kallar en 10 åring för det?????? Jag ber om ursäkt att jag ej har lagt allt i en enda tråd,, men det har med min okunskap om detta att göra och där skall jag bli bättre. Men att du tycker minimustaine är ren humor förstår jag ej.

Metallica - Dave Mustaine, jag tycker att det är lite kul i vilket fall. Vad är ditt mål med att posta alla klipp på honom, du säger själv att du vill dela med dig av en talang vilket han är ja. Jag får känslan av att du vill ha bekräftelse av andra också men så länge han själv tycker att det är roligt så ska han fortsätta, det är det som är viktigt.

Vad jag även tycker är lite konstigt är att du inte skriver om något annat än om din son och blir sur när andra här på forumet inte tycker att killen är en gud.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jun, 2010 21:56 
Moderator

Nu tycker jag vi skärper till det här. Bara en massa onödigt tjafs.

Satanpain: Klart du får visa videos på din son. Han är duktig. Som tidigare nämnt finns det en tråd i Allmänt snack som heter YouTube. Du kan posta där i fortsättningen!

Nu låser jag tråden eftersom det är pajkastning på gång.

http://metallica.nu/forum/viewtopic.php?t=7830

Profile  

Forum lockedPost a reply Page 2 of 2   [ 22 posts ]
Go to page Previous  1, 2