It is currently Mon 19 Nov, 2018 7:47

Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 4 posts ]
Author Message
 Post subject: Meet and Greet
PostPosted: Sun 17 Jul, 2011 14:48 
newkid

Tjenare!
Efter att ha vunnit setlista och plektrum från Metallicas spelning på Ullevi den 3 juli så tänkte jag att det är dags att bli medlem här. Eftersom jag nu insett att det faktiskt inte är totalt omöjligt att vinna tävlingar som man ställer upp i så tänkte jag fråga hur fasen man går tillväga för att vinna Meet and Greet? Har förstått att dessa "biljetter" släpps en viss tid innan konserten, men hur fasen får man reda på när dom släpps till den specifika konserten man tänkte gå på? Än så länge har jag inte någon planerad konsert, men ungefär hur långt i förväg släpps Meet and Greet biljetterna? Och hur gör man för att vinna dom? Tack för svar!

Profile  

Post subject: Re: Meet and Greet
PostPosted: Sun 17 Jul, 2011 14:52 
medlem

Hanna-Sofia wrote:
Tjenare!
Efter att ha vunnit setlista och plektrum från Metallicas spelning på Ullevi den 3 juli så tänkte jag att det är dags att bli medlem här. Eftersom jag nu insett att det faktiskt inte är totalt omöjligt att vinna tävlingar som man ställer upp i så tänkte jag fråga hur fasen man går tillväga för att vinna Meet and Greet? Har förstått att dessa "biljetter" släpps en viss tid innan konserten, men hur fasen får man reda på när dom släpps till den specifika konserten man tänkte gå på? Än så länge har jag inte någon planerad konsert, men ungefär hur långt i förväg släpps Meet and Greet biljetterna? Och hur gör man för att vinna dom? Tack för svar!

Det är inga separata biljetter. Ett par veckor innan konserten du ska gå på kan man anmäla sig till Meet & Greet Lotteriet som finns på Metclubs hemsida. Det krävs medlemskap i Metclub vilket kostar 60 $ per år.

http://www.metallica.com/metclub/metclub-more-info.asp

Om du blir medlem glöm inte att ange MCS referens-nummer: 33888

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jul, 2011 11:55 
medlem

Grattis och välkommen till forumet!

Börja med att bli medlem på MetClub. När är en spelning är på g står det alltid när man kan anmäla sig till den aktuella Meet and Greet man vill gå på. Den här gången var anmälningsperioden en cirka en vecka innan spelning och varade i en vecka. Vinnarna meddelades knappt en vecka innan, med all information de behövde.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jul, 2011 16:36 
MCS-crew

Flyttade tråden och Mervin har svarat så fint på alla frågorna!

Är det något mer du undrar är det bara att fråga. Vi har svar på allt! 8)
Mer läsning: http://www.metallica.nu/forum/viewtopic.php?t=5545

Såg nu att Melina Rosenzweig från Australien är med på en med Lars på MetClubs förstasida. :horn

Profile  

Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 4 posts ]